נוטריון לצרפתית

נוטריון לצרפתית – השפה המבוקשת בשירות מבוקש

יום אחד אולי תצטרכו עורך דין נוטריון בעל הסמכה רשמית לטפל בהליכים בירוקרטיים. זו סיטואציה שנקרית בדרכם של תושבים רבים המבקשים ויזה לצורך עבודה או לימודים בחוץ לארץ.

שירותי נוטריון – יגיע גם הרגע שלכם

לפני כעשר שנים התקיימה עליה גדולה מצרפת לארץ שהביאה עמה סיבה מהותית לבקשה מוגברת לתהליך בירוקרטי עבור עורך דין נוטריוני. עורך דין נוטריון הוא עורך דין אשר עבר בהצלחה את המבחן של לשכת עורכי הדין ושל משרד המשפטים ובדרך זו קיבל הסמכה פורמלית לשמש עורך דין נוטריון מול מוסדות בתהליך בירוקרטי, לאספקת מסמכים ספציפיים שנדרשים להליכים מסוימים. עורכי דין שלא עברו את מבחן ההסמכה הייעודי לא יוכלו לשמש כעורכי דין נוטריון לצרפתית ולתרגם, לנסח, לאמת ולאשר מסמכים הנדרשים בהתאם לחוק, ולהצגתם כקבילים בבתי המשפט. הרבה תושבים הנרשמים ללימודים בחוץ לארץ כמו לימודי תעודה או תואר בהן השפה הרשמית היא צרפתית (שוויץ, בלגיה, צרפת עצמה וגם חלקים מקנדה) נדרשים בחובת הצגת מסמכים המתורגמים על ידי עורך דין נוטריוני אשר הוסמך באופן רשמי לייצג כעורך דין נוטריון לצרפתית ובכך יש לו את היכולת לתרגם, לאשר, לנסח ואף לאמת מסמכים מסוימים הנדרשים מבתי המשפט עבור תהליך זה.

איך לזהות עורך דין נוטריון על פי חוק

על פי כל חוק עורך דין בעל וותק של מעל לעשר שנים יכול לגשת לבחינה של לשכת עורכי הדין ושל משרד המשפטים לצורך הסמכה רשמית להתנהלות כנוטריון. זהו תנאי עיקרי ובסיסי, ומי שאין לו את התנאי הזה לא זכאי לגשת למבחן הנכסף. רק אחרי שעבר את המבחן בהצלחה אותו עורך הדין יוכל לשמש כעורך דין לנוטריון ולנסח, לתרגם, לאמת ולאשר מסמכים ספציפיים שנדרשים בתהליך הבירוקרטיה להפיכה כקבילים להצגה בבתי המשפט. הסמכה פורמלית זאת עבור עורכי דין שהם גם עורכי דין נוטריוניים הינה משמעותית מאד עבור רזומה מקצועי וגם עבור הרחבת מערך לקוחות וגיוון בעיסוק המקצועי המשפטי היומיומי. חשוב לזכור כי התשלום עבור השירות הנוטריוני הינו תשלום המתבצע אך ורק בהתאם לשירות המסוים הזה וגם כפוף לתעריך החוקי אשר נקבע על ידי לשכת עורכי הדין. כמו בכל מצב בחיים בו אנו שוכרים שירות של אנשי מקצוע שונים במקצועות אלו ואחרים גם במקרה הזה, כדאי ומומלץ לגשת אל עורכי דין או משרדי עורכי דין שאתם מכירים ו/או שהמליצו לכם עליהם והם בעלי הוותק, הנסיון, הידע וההתמחות המתאימים לתחום ובעלי ההסמכה הפורמלית. וזאת על מנת שתוכלו לצאת מהתהליך עם מקסימום תוצאות, ומינימום עגמת נפש.